پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4133
-
الف
+

برپایی نمایش ۱۰۰ پوستر در حمایت از کالای ایرانی

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با ارائه 100 اثر در حوزه هنری برپا می‌شود.

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با ارائه 100 اثر در حوزه هنری برپا می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با مشارکت سازمان ملی استاندارد و مرکز تجسمی حوزه هنری، ساعت 15 یک‌شنبه هفدهم تیرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

بنابر این گزارش، به دنبال برپایی کارگاه هنری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در رشته‌های گرافیک و کارتون که در روزهای پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سازمان استاندارد برگزار شد، تعداد 400 اثر توسط 70 هنرمند مدعو به این ورک‌شاپ خلق شد که از میان این آثار 100 اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد. همچنین سید حسن موسی‌زاده، محمدرضا دوست‌محمدی، مصطفی اسدالهی و سید مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار، وظیفه داوری آثار را عهده‌دار بودند.

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با حضور رئیس و مدیران سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسئولین و هنرمندان کشور، ساعت 15 یک‌شنبه هفدهم تیرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد. نمایشگاه یاد شده از 17 لغایت 23 تیرماه همه روزه (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت 9 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان به آثار هنری است.

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر